maanantai 31. maaliskuuta 2008

I need more money and power and less shit from you people

Sähköposti nro 1 ke klo 21.22
Lähettäjä: X
Vastaanottaja: Minä
Hoida allaoleva kysely ASAP!!!!!! Asialla on kiire!!


Sähköposti nro 2 ke klo 22.35
Lähettäjä: Minä
Vastaanottaja: X
Moi!
Katson asiaa heti huomenna, kun tulen töihin!
Huomiseen!


Sähköposti nro 3 to klo 7.38
Lähettäjä: Minä
Vastaanottaja: X
Moi!
Katsoin nyt eilen lähettämääsi kyselyä. Asia ei sinäänsä ole vaikea, mutta tarvitsisin seuraavat lisätiedot, jotta voin hoitaa asian. Lähetän vastauksen heti, kun olen saanut sinulta tarkennuksen allaoleviin kysymyksiin.
Palataan asiaan!

Sähköposti nro 4 ke klo 11.38
Lähettäjä: Minä
Vastaanottaja: X
Moi!
En ole vielä saanut tarvitsemiani lisätietoja viimeviikkoiseen kyselyyn liittyen, joten en ole voinut hoitaa asiaa eteenpäin.Yritin soitellakin asiasta ja jätin pari viestiä vastaajaasi. Oletkohan ehtinyt katsoa lähettämiäni lisäkysymyksiä? Ymmärsinkö oikein, että asialla on kiire? Olen ensi viikolla lomalla, joten en pysty hoitamaan asiaa eteenpäin silloin.
Palataan asiaan mahd. pian!


Sähköposti nro 5 pe klo 9.15
Lähettäjä: Minä
Vastaanottaja: X
Moi!
En ole saanut vastausta lisäkysymyksiin, jotka liittyivät lähettämääsi kyselyyn. Ilmeisesti asia ei siis ole akuutti enää? Tiedoksesi, että olen ensi viikolla lomalle, joten jos tarvitset minulta apua, olethan yhteydessä asian tiimoilta tämän päivän kuluessa, kiitos!!


Tekstiviesti ma klo 8.02
Lähettäjä: X
Vastaanottaja: Minä
Yritin lähettää mailin, mutta olet pois toimistolta. Oletko hoitanut sen kyselyn, jonka lähetin toissaviikolla? Asialla on kiire. Pitää hoitaa nyt heti!!!!

Ei kommentteja: